Notre Classe

458066-62
Förra veckan spenderade vi slutet av skoldagen utomhus i solen. Lite casual snack i trädgården. Tjejen från Österrike tog fotot och är därför inte med här. Till höger om mig och David har vi den indiske präststudenten som vi nämnt tidigare. Bredvid honom sitter Marie från Stockholm, Thaïs från Rodando Beach( Ca, USA), Erika från Uppsala och Rebecka från Gotland. Sist och minst ser ni Madame Paquelin, våran lärare. Frånvarande på foto är också den mustaschklädde turken och den gamla lybiska kvinnan med dålig hälsa. Senare ikväll anländer besökare nr. 6 till Paris. Chris flyger hit från Norge och det ska bli underbart att se honom. Troligtvis blir det en ukulelecover senare i veckan. / Daniel

Kommentarer
Postat av: ejan

shit... snart har alla hälsat på utom jag.

2008-04-08 @ 13:15:40
Postat av: Anonym

hej,
eftersom era liv verkar äga, förklara för en enkel svenska vad ni uppehåller er med i fina staden. studier förstår jag, men vilken sorts?
fortsätt leva mitt drömliv!

2008-04-08 @ 19:03:07
Postat av: Markus

Undrar samma sak. Sen skulle jag vilja veta vad för sorts kamera ni använder för bilderna, väldigt fina iaf.

Fortsätt blogga!

2008-04-08 @ 20:15:20
Postat av: Josefin Kusin

Hej Daniel! K
ul att läsa din blogg. Läser just nu Ernest Hemingway - En fest för livet, som handlar om 20-talets Paris. Man känner verkligen igen de mysiga miljöerna. Kom och tänka på att du faktiskt är där nu och hittade din blogg. Man blir faktiskt lite bitter ;) Har varit i Paris 3 ggr och det är magiskt!!! Saknar det så! När åker du hem igen då? Men ta hand om alla mysiga caféer, söta balkonger och hundbajsar åt mig så länge!

Familjen hälsar. Kram

2008-04-08 @ 22:03:14
Postat av: elins

jag önskar att jag fick sitta där i solen.

2008-04-13 @ 13:49:45
URL: http://elinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0