Palais de Tokyo

458066-78
Igår var jag och Daniel på Palais de Tokyo och kollade på utställningen "cellardoor" av Loris Gréaud. Det var en spännande utställning, med mycket fokus på ljus och ljud. Jag och Daniel kan varmt rekomendera Palais de Tokyo, om inte för att bara sitta på deras uteservering och dricka japansk öl (som de säljer i deras shop) och titta på alla skatare (det verkar vara en av Paris skatespots). Deras bok/tidningsaffär har också mycket intressanta saker att erbjuda.

Efter det promenerade vi hem och jag gjorde lite rotfruktssoppa. Jag har nämligen märkt att jag har gått upp en del i vikt sedan jag kom hit. Tror det kan bero på allt vitt bröd och alla pizza. Nu har jag bytt ut allt bröd mot knäckebröd (de säljer wasa i affärerna) och smör mot hommous.

Vi spenderade kvällen med att titta på åtskilliga avsnitt av Spung, troligtvis den bästa svenska serie som någonsin gjorts. Säsong ett finns att ladda ner här.
/ David

Kommentarer
Postat av: David

Nej hjärtat, mer pizza, mer smör, mer vitt bröd! :*

2008-04-24 @ 14:27:44
URL: http://asswithoutaface.blogg.se
Postat av: Emilie

Äh, chubby är det senaste. Spung - DET skall repriseras här.

2008-04-24 @ 19:01:02
URL: http://nordfleisch.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0