Sunday bloody sunday

458066-79
Oj oj oj va lat jag har varit den senaste tiden. David har nog stått för 90% av inläggen under hela april. Mycket har hänt under tiden. Inget som har förändrat min tillvaro så mycket förutom att min mage kanske har växt lite. Min syster, farmor och farfar var på besök över en helg och bjöd på en gastronomisk upplevelse. Jag har ju inte precis haft råd att äta på restaurang så mycket under min vistelse här så därför kändes det väldigt bra när gamlingarna kunde komma och bjuda ut mig. Jag tog bland annat med dom till Le Fumoir som Jag rekommenderar alla som åker till Paris att besöka detta extremt mysig brasseri. Opretentiöst, avslappnat men väldigt classy. Min farmor åt lammet och blev helt till sig av lycka. Det säger mycket då min farmor kommer från Island där man äter lamm typ varannan dag och därför är dom ju rätt duktiga på att laga till det men denna rätt var tydligen något utöver det vanliga. Helgen därefter kom min far på besök och även han bjöd ut mig på restaurang varje kväll under hans vistelse. Det blev nästan lite mycket. Vårat välförtjänta lov har pågått i en vecka nu och det är en vecka kvar av det. Solen lyser nästan varje dag och temperaturen är minst sagt väldigt behaglig. Vi har funnit några nya vänner, som David säkert har nämnt. Väldigt trevliga människor. Det största som hänt efter det är att min dator beter sig mycket konstigt. Det kan bero på att jag, som tydligen blivit klumpig på senare dar, spillde ut ett glas vatten över datorn. Jag ska bege mig till en macbutik så snart som möjligt och kolla vad som kan göras. Nu ska jag bege mig ut i vårvädret och gå på museum med Gabriel. Bisous /Daniel

Kommentarer
Postat av: horst

sweet boy
(contact horst directly)

2008-04-27 @ 17:16:06
URL: http://lynnandhorst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0