Who's got the crack?


Det verkar som att jag kommer tillbaka till Göteborg tidigare än vad som först var tänkt. Just nu har jag dock lite svårt att lämna Kanada över huvud taget då jag lyckades göra mig av med mitt pass. Troligtvis var någon gång mellan det lite alltför suddiga timmarna 23:00 - 05:00. Jag har fortfarande svårt att somna i tid. Jag brukar sitta uppe till 8 på morgonen och vaknar ungefär lagom tills att solen går ner. Idag gick jag i alla fall upp vid ett. Ska försöka att lägga mig i vettig tid ikväll / David

Kommentarer
Postat av: esme, ingen du känner

vilka grymma bilder!!!!

2008-12-15 @ 15:25:22
Postat av: marie

När jag läste några av era (fantastiska) inlägg fick jag ett enormt sug att lyssna på the Kooks. Det var fint, eftersom det var ett bra tag sedan jag ens tänkte på dem!

2009-02-25 @ 18:16:05
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0