Je suis malade

458066-16458066-15
Tog som sagt ledigt idag. Min extremt jobbiga förkylning vägrar ge sig så idag stannar jag inne och dricker te. Tog en liten promenad med Ludwig till Shakespeare and CO. Stans bästa engelska bokaffär. Dom har två affärer bredvid varandra varav den ena är ett antikvariat och den andra fylld med nya böcker. Otroligt välsorterad och sannerligen en safe haven. Inget tvång att prata franska och extremt mysigt. Övervåningen är typ ett bibliotek med en massa soffor och ett litet bås med en skrivmaskin. Båsets väggar är täckta av små lappar som besökare har skrivit. Ludwig skrev en när vi var där. Konstiga grejer som flyger ur den mannens huvud. Han skrev: Every published writer was once a sperm. I am the uterus of the big bang. Köpte "Howl and other poems" av Allen Ginsberg. Ska småläsa den lite idag tänkte jag. Hemma i sverige fyller Julia 20 år idag. Grattis till henne. Fick tillbaka mitt prov idag också. Det blev ett G. / Daniel

Kommentarer
Postat av: maja

anton tipsade mig om detta igår, jag har länkat tillbaka. sjukt fin sigur ros-video!

2008-02-19 @ 15:45:54
URL: http://sportyspice.blogg.se
Postat av: Daniel

Thanks alot Maja.
Haha, fin är väl att ta i eller?

2008-02-20 @ 11:11:30
Postat av: m

nej, jag blev rörd.

2008-02-20 @ 15:22:19
Postat av: Mor

Mon pauvre fils! Une étreinte pour vous.

2008-02-20 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0