Återkomsten


Så, detta är början på ett lite mer aktivt blogguppdaterande från min sida. Anledningen att jag inte har skrivit något sedan jag kom hem från Paris är att jag inte har haft internet samt jobbat på två olika jobb. Ett är på comhems kundtjänst och det andra på ett slags avlastningshem för autistiska barn. Har även hunnit med att flytta ihop med min flickvän i en källare i mälarhöjden. Daniel har jag inte träffat på länge nu vilket känns ganska konstigt. Och nästa helg när han faktiskt ska komma upp till Stockholm så ska jag ner till Göteborg. Som det kan bli. / David

Kommentarer
Postat av: Martin

hej vad var det ni pluggade i Paris? Måste veta=)Härlig blogg btw.

2008-07-12 @ 19:42:20
Postat av: David

Vi läste franska på sorbonne.

Man tackar!

2008-07-12 @ 19:52:35
URL: http://fraternite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0