Dagg


Jag sitter ute på gården och tar en morgoncigg nu. Denna morgon startade precis som gårdagens. Jag vaknade i ett ryck halv sex och bestämde mig för att hålla mig vaken istället för att somna om och försova mig. Morgonen har fördrivits med två avsnitt av den underbara quizserien Never mind the Buzzcocks, Jimi Hendrixklassiker på youtube och rostade mackor med St. Dalfourmarmelad som jag köpte på ett café igår då jag redan hade lånat toaletten utan att vara kund, gått till 7/11 för att köpa folköl men där kunde dom inte växla en 500 så jag fick gå tillbaka till samma café för att växla men eftersom jag har så svårt för sånt så köpte jag istället denna lilla burk marmelad för 7kr. Buzzcocks är ju förresten bokade till Way out west, som jag ska gå på. Festivalen släppte tillkännagav sista bokningar i dagarna och det var bara musik som uppenbarligen är bokade för att nå ut till en bredare publik. Blev ganska glad då jag såg att Kelis fanns med bland bokningarna men inte lika glad då jag såg att dom har bokat både Petter och Adam Tensta. Jobbigt. Ska rusa iväg till Citymail nu och fortsätta lyssna på den fjärde Harry Potterboken medan jag jobbar. Jag har nämligen börjat lyssna på ljudböcker på jobbet och finner det väldigt avslappnande. Sen att det är böcker jag redan läst och sett filmatiseringen av är också ganska skönt för det tar inte emot lika mycket om jag skulle behöva ta ur lurarna pga en liten dam tittar ut huvudet och skäller på mig för att jag har gett henne fel post. Ha en bra dag. / Daniel


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha? Varför är youtube borta då? fegis.

2008-07-31 @ 21:29:14
Postat av: Daniel

För att jag kände för att ta bort den.

Du är en fegis. En anonym fegis.

2008-08-01 @ 07:01:08
URL: http://fraternite.blogg.se/
Postat av: Anonym

fegis!

2008-08-02 @ 20:08:11
Postat av: ghaz

haha screw anonym liksom.



dani, du vet vem du ringer under kelis? frågar för allmän undran....................................

2008-08-03 @ 01:12:48
Postat av: Markus

Värt! Jag har Edgar Allan Poes samlade verk i ljudboksformat också, mycket fin skit.

2008-08-04 @ 13:23:14
URL: http://apagetopassthetime.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför är den där polaroidbilden på nån av er två iklädd bara ett par uk-speedos eller nåt liknande med i en konstig tv-reklam?

2008-08-04 @ 23:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0