Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.


Detta börjar mer eller mindre likna en väldigt sporadisk videoblogg. Tidigare i våras, när Anton och Maja var på besök, så spelade vi in en video med där Anton spelade ukelele och mimade till Majas underbara röst. Den videon har nu fått ungefär 29.000 visningar på youtube och det är självklart något som gör oss extremt glada. Blev speciellt glad för alla som valde att posta den i sinna bloggar ( typ niotillfem )
. I onsdags smög jag in genom Emils altandörr ca. 01:30 på natten och hörde Anton, Emil och Hårding sitta och spela denna låten(dom har tydligen startat ett band). Som tur var så had jag med mig kameran och tänkte att det kanske skulle vara kul för folk att höra hur den snygga killen med ukelelen låter på riktigt. Kvalitén blev tyvärr ganska kass men ljuder är helt okej och jag hoppas att ni gillar det även om det inte är lika klassiskt vackert. /Daniel

Kommentarer
Postat av: M

emil är ändå snygg

2008-07-04 @ 16:55:51
Postat av: sandra

ni är så himla fina. jag önskar ni var mina husdjur.

2008-07-05 @ 16:04:42
URL: http://niotillfem.devote.se
Postat av: S

:')

2008-07-06 @ 16:44:30
URL: http://fiaaah.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag rodnar när jag lyssnar på det här.



det borde finnas mer fina band med fina pojkar



2008-07-07 @ 14:41:24
URL: http://knallrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har följt eran blogg sedan januari och jag blev väldigt förvånad när jag såg dig i tidningen people innan idag!

2008-07-09 @ 19:23:01
Postat av: anna

han kan ju fan inte ta en ton rätt. praise the lord...eh nej. tur för tjejerna/dom att de är snygga

2008-07-27 @ 12:33:05
Postat av: äppelkind

Har länge undrat hur smeknamnet Hårding har klurats ut. Här i utby hörde jag det aldrig när Markus bodde tvärsöver, och vips så dök det upp i Krokslätt utav en viss Max. Och här igen..

2008-07-28 @ 21:37:49
Postat av: Lotta

Åååh, min favorithåkanlåt från nya skivan och allt! Vilken bonus! Fast jag måste medge att jag gillar den mer när den låter mer glad:) Fast det var riktigt fint ändå

2008-08-05 @ 23:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0