Sommarens bästa dag!


Hade en grym dag i fredags. Började dagen med jobb vilket kanske inte var helt fantastiskt men det var lite post och jag delade i Johanneberg och fick njuta av fina trappuppgångar så det var lungt. Efter jobbet såg jag The Dark Knight med Anton, Marcus och Tobias. Det var en helt otrolig film. Jag ska inte skriva så mycket om den men jag tycker att alla borde gå och se den för att bli lika blown away som jag. Efter det så åkte vi ut till Kållered. Gick till systemet och mataffären för att handla inför kvällens fest men innan festen så var ett bad tvunget. Jag har inte badat utomhus på typ två år..tror jag. Jag har i alla fall inte badat i år så vi firade med en flaska Chapel Hill. Helt underbart. Kvällen kommer på video inom kort.
/Daniel

This summers first bath from Daniel Johansson on Vimeo.

Kommentarer
Postat av: ghaz

U R A Q T!!!!!!!!!!



eller i det här fallet;



U R SUCH Q T'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fan, ni får mig att sakna sverige :C

2008-07-27 @ 22:51:18
URL: http://fashionmuslimetterna.blogg.se/
Postat av: tobias

asså ett statement.. jag är killen i mustaschen och vill bara säga att jag inte är så sjukt dålig på att sjunga rätt text i låtar som det ser ut. Det är nämligen så att daniel har bytt ut 'im a flirt' mot nån fin popdänga. Ja bara så ni vet.. Jag är inte helt ute och cyklar. Eller jo. men a.. Jävla fin video!

2008-07-27 @ 23:12:41
Postat av: jdkja

jag är KÄR i anton.

2008-07-28 @ 10:54:19
Postat av: Jennie

Fint.

2008-07-28 @ 11:28:00
Postat av: Nathalie

Jag älskar dina videos. De fångar alltid upp känslor så fantastiskt bra. Peace.

2008-07-28 @ 15:40:11
Postat av: Anonym

vad filmar du med??

2008-07-29 @ 10:36:20
Postat av: wow

LOVE this video! Eller.. älskar alla dina filmer. "Filmer". Asbra och fina, snygga är dem! Och så har jag gått och blivit förälskad i er också. Jo, men kan bli kär i killar on the computer. Jag kan. För ni verkar så jävla underbara. Trevliga, kloka, snygga, roliga killar som bara.. lever liksom! Och det är inte så bra för mig.. jag är nämligen inne på er blogg tusen gånger om dagen för att inte snacka om er youtube eller dina vimeo daniel johansson! den här videon har jag nog sett 50 gånger nu, utan att överdriva. Men ja, fortsätt bara vara er själva! Folk älskar er! Puss ciao!

2008-08-14 @ 13:05:17
Postat av: wow

Klarar verkligen inte av det här! Vaknade precis, och vad gör jag? Jo sätter mig vid min Mac och tittar på den här videon. Det första jag gör på dagen! Har inte ens besökt toan ännu. Inte bäddat sängen eller ätit frukost eller ens tittat mobiltelefonen. Det första jag gör är liksom att titta på den här filmen. Wow, äääääääälskar verkligen den. Och er. Ni är way to handsome. Är någon av er singel? For real?

2008-08-15 @ 10:43:47
Postat av: din mamma

Daniel! Du borde uppdatera bloggen. Nu för fan! Och fler videos. Mitt liv går under här.

2008-08-22 @ 17:51:22
Postat av: Anonym

vad heter killen i den blåa tröjan?

2008-09-07 @ 21:55:29
Postat av: Anonym

har killen i den blåa tröjan bott i borås?

2008-09-07 @ 21:55:51
Postat av: killen i den "blåa" tröjan

nej, jag har inte bott i borås och jag heter anton. hurså?

2008-11-08 @ 17:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0