Bästa youtube-klippet någonsin!



Tog beslutet att åka hem till en väldigt bakis Ghazal tidigare idag. Det kanske var en av de bästa besluten på länge.
Vi åt tacolunch(lite våran grej med tacos och varför vänta till kvällen liksom. Feelgooddag rätt igenom och när jag inte trodde att jag kunde må bättre(eller sämre. Så sjuukt mätt) så skickade någon det här klippet till Ghazal på msn.
Öppna tårkanalerna, det här är bland det finaste jag har sett och jag ska inte ens fundera över ifall det är äkta eller ej.
/ Daniel

Ghazal säger: Hej!

Kommentarer
Postat av: maja

jag öppnade tårkanalerna all right, men sad enough var jag tvungen att skrolla till slutet först för att inte få den brutala överraskrningen jag trodde jag skulle få. nämnligen att christian skulle döda dom. men dom kramades ju bara. gives me hope.

2008-06-26 @ 20:06:00
Postat av: maria

åh jag har set det klippet hundra gånger. så himla fint.



men vet du. jag har en fråga. det är ju såhär att jag har följt bloggen ett tag nu och jag vet att någon av er har en sån här fin polaroidkamera. som jag har velat ha hur länge som helst. men jag har fått höra att det kostar 60 spänn/utskrift och det är skitsvårt att få tag på film. vet du något om detta? och går det att få tag på en sådan kamera i Paris (jag ska till paris om en tre veckor sisådär)? så himla tacksam för svar.

Postat av: Jesper

Det klippet har jag sett förut och det är något av det mest rörande jag någonsin sett.

Och historien är helt sann, det finns till och med en dokumentär om lejonet. :')

2008-06-27 @ 01:17:03
Postat av: Anonym

http://www.imdb.com/title/tt0074315/

2008-06-27 @ 01:46:33
Postat av: vicke viking

wow, helt rörd

2008-06-27 @ 10:50:12
URL: http://matlagningsprogrammet.blogg.se/
Postat av: kajsa & julia

efter att ha sett videon..

kajsa: "man blir helt emotionell"

julia: "ja man börjar fundera på livets viktiga frågor.."



HAHAHA

2008-06-27 @ 19:01:46
Postat av: tora

vilken video! helt rörd snyft :)

2008-07-11 @ 09:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0