Ce que vous savez?

458066-30458066-31458066-29
Lämnade Hanna vid tåget mot Orly för ett par timmar sedan. Det var riktigt tungt att sätta sig på pendeln tillbaka mot Paris. Försökte lyssna på Bright eyes på ipoden, men det blev lite för jobbigt. Det enda jag orkade lyssna på utan att bryta ihop var "T.I - What you know?", så det blev den på repeat den halvtimmen det tog att åka hem. Helgen har i alla fall varit helt underbar. Vi lyckades hinna med eiffeltornet, notre dame, st sulpice, champs elysees osv. I fredags var vi ute en sväng och skulle se Cut copy och TTA, vi lyckades såklart missa båda. Cut copy missade vi pga att jag hade glömt våra biljetter hemma, detta upptäckte jag inte förän taxin hade stannat. Jag och Hanna fick åka hem med taxin igen och hämta biljetterna, 300 kronor åt helvete. Vi lyckades även att äta på en av de få vegetariska resturanger som finns i Paris. Ett mysigt ställe i närheten av notre dame. Idag lämnade vi lägenheten vid fyra och gick ut på stan för att äta fransk löksoppa och crème brûlée. Imorgon är det skola igen och jag är allt annat än peppad. / David

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mycket fina bilder, älskling. Jag ser ut som dom där ryska dockorna, som man har i flera olika storlekar.. i varandra. Vad fan kan dom heta? Miss you.

2008-03-04 @ 11:06:21
URL: http://asswithoutaface.blogg.se
Postat av: kajsa

helt sjukt fina foton, david!

2008-03-04 @ 17:51:02
Postat av: Tantrum Tabulev

Babuschka.

2008-03-04 @ 23:22:42
Postat av: mollie

fin hanna:*

2008-03-05 @ 17:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0