Leon

Jag och Daniel tittade på Leon igår kväll, jag hade inte sett den innan. Det är en en av de filmer som folk blir upprörda, ibland till och med arga, om man inte har sett den. Hur som helst var den riktigt bra. Natalie Portman var underbar redan som elvaåring alltså. En av de ytterst få barnskådespelare som jag inte avskyr. Hennes röst var annorlunda i filmen, men i scenen när de sitter på resturangen och dricker champagne börjar hon skratta och då hör man verkligen att det är hon. Nu sitter jag och har lunchrast, Daniel steker ägg och toast. Idag sa min lärarinna att jag var en duktig tecknare, det är nog första gången jag har hört det. Vi fick nämligen som uppgift igår att rita vårat drömhus, jag målade en fyr. Ska nog lägga upp den i bloggen senare idag. Nu ska vi kolla på entourage. / David

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vi ska ju bo ien fyr med en rund säng!!

2008-03-06 @ 12:19:34
URL: http://asswithoutaface.blogg.se
Postat av: sedir

porrigt med rund säng.

2008-03-06 @ 14:26:13
URL: http://www.sedir.se
Postat av: karin

Jag funderar fortfarande vad som hände med teckningen?

2010-01-12 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0