St Patrick

458066-43
Igår kom Daniels kompis Emil hit och det var även St Patricks day! Vi bestämde oss för att gå ner på en irländsk pub i vårat kvarter och "ta en öl". Vi började med varsin guiness men kände att det inte var så hög stämning på "the pint". Vi bestämde oss för att gå vidare till "Highlander", en skotsk pub som har blivit något av ett stammis-ställe för oss där vi brukar avsluta helgkvällarna (iaf Daniel, jag brukar inte komma in så ofta). Där var stämningen på topp och vi tilldelades varsin grön hatt samt varsin Jamesontröja(dock i damstorlek, inga större problem för mig och Daniel men på Emils muskulösa kropp såg det ganska roligt ut). Efter ett antal öl och gröna St Patricks-shots gick jag hem och lämnade Daniel och Emil kvar. Jag har blivit lite dålig på att vara uppe länge alltså, tror det beror på att de inte serverar redbull-vodka här. / David

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltsà den här bilden är ju bara sà klockren. Riktigt töntig. Sà töntig sà att den nästan är cool.

2008-03-20 @ 20:55:12
URL: http://lovethebeat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0