Back to school, ring the bell

458066-87
Vet inte varför men av någon anledning skriver jag bara på söndagar. Imorgon börjar skolan igen och lovet är över. När Madame Paquelin, för lite mer än två veckor sedan, frågade vad vi skulle göra på lovet så sa jag att jag skulle plugga och det tyckte hon var en bra idé. Tyvärr har jag inte gjort det. Nästan ingenting faktiskt. Istället har vi slappat, kollat på film och festat med besked. Vi hade verkligen tur som träffade Nick, Blake och Gustav. Maken till festuppstyrare får man leta efter. Idag är det den fjärde maj och det är nu tjugoåtta dagar kvar tills jag återvänder till Göteborg. Det är helt sjukt hur många gånger jag har sagt att det är helt sjukt att tiden går så snabbt men den gör ju det. Har även tänkt mycket på hur konstigt det kommer bli att komma hem men jag börjar misstänka mer och mer att allt bara kommer kännas precis som vanlig. Att Paris kommer kännas som ett avlägset minne och att vardagen kommer vara precis lite rutinmässig som alltid. Hemsk tanke. Slutprovet kommer närmre och närmre, vilket känns rätt jobbigt med tanke på att Paris är löjligt vackert just nu. Jag ska dock göra mitt yttersta för att njuta av den sista tiden. Det verkar dessutom som att jag får finfrämmat nästa helg så det kommer nog göra allting ännu lite bättre.
/Daniel

(kolla dessutom på denna bilden några extra gånger och uppskatta hur rolig den är. Vad som gör det roligare är att detta faktiskt är den ställning David sover i varje natt.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaaahaahaaaha! Ser ju helt sjukt ut, tack för att du fångade det på bild :)

2008-05-05 @ 16:48:42
Postat av: Moa

Åh, han ser ut som en liten skrämd kanin

2008-05-05 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0