Paris is a tough town


Igår urartade ett stilla ölhäng till en fullfjädrad "spritfest" (det ordet tackar vi kvällstidningarna för). Glas krossades, blod flöt, cigaretter tog slut, dans och allsång in på småtimmarna.

Dagen efter var lite värre, vaknade med den värsta bakfyllan någonsin kombinerat med feber och en svullen och öm hals. Jag var dock inte sen att styra upp allting, slänga glas och sopor, handla mat och laga till en omelett till Nick och Daniel, torka golvet (som var helt klibbigt eftersom det spilldes en hel del under natten samt amerikanernas ovana att ha skor på sig inomhus). Daniel blir alltid väldigt imponerad över all energi jag har när jag är bakis. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men jag tror att det har att göra med att mitt undermedvetna vill kompensera för allt dåligt leverne. Jag brukar till exempel ha ett stort sug att rensa avlopp morgonen efter en riktig fylla. / David


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag saknar min bakfulla handyman!

2008-05-29 @ 08:56:04
URL: http://asswithoutaface.blogg.se/
Postat av: Tom

Tjena baby! Jodå, trivs ganska bra. Har precis druckit vodka med de icke engelsktalande litauerna som vi bor med. Har inte jobbat så mycket än, men jag hoppas på mer jobb. Verkar som att du trivs i Paris. Kan bli svårt att styra upp en sammanstrålning inom en snar framtid, men jag tycker att vi satsar på NZ. Eller?

2008-05-29 @ 19:06:59
URL: http://chinaskidudefromhell.blogg.se/
Postat av: anna

jag älskar hennes hàrfärg

2008-06-10 @ 10:00:31
URL: http://lovethebeat.blogspot.com
Postat av: loathing

tell me friend, vad är det där för en kamera hon håller i handen, och vad tar du bilden med för kamera? jag vill så gärna ha en ny och dom där verkar bra.

2008-07-04 @ 11:43:08
URL: http://highwaytoloathing.blogspot.com
Postat av: Daniel

Kameran hon håller i handen är en canon g9. Kan verkligen rekommendera den om du inte vill ha en systemkamera. Den filmar även väldigt bra, vilket är kul. Kameran David använder är en Canon EOS 350D. Den är system och verkar vara väldigt bra. Har några år på nacken nu bara. Lycka till!

2008-07-04 @ 11:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0