Brother from another mother


I lördags befann jag mig i Stockholm och deltog på Davids (och Hannas avskedsfest. En mycket trevlig kväll som dokumenterades lite med min videokamera och det dyker nog upp här nån gång. Senare den kvällen sa vi farväl och godspeed i Lejonstedts gränd för sista gången på väldigt länge. Jag såg att David hade tillägnat den här till en vän till oss båda men jag blev väldigt sugen på att tillägna den till honom, då han i detta nu är påväg till andra sidan jorden. Inte för att jag tror att det var våran sista sommar(vår) men det är en fin låt och David har börjat gilla ABBA som fan. Hoppas allt går bra för dig! /Daniel

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad innebär andra sidan jorden?

2008-10-16 @ 08:55:39
Postat av: Bella

JAG VILL SE FILMEN PÅ BALLONGEN!

2008-10-21 @ 00:48:46
URL: http://ilovemypenis.se
Postat av: Anonym

Jag vill också se filmen!

2008-10-27 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0