Á la maison

Igår kollade vi på dokumentären "Heima" som Sigur Rós gjorde då dom åkte runt på Island och gav gratis konserter i småstäder. Det lilla av mitt blod som är isländskt kokade och jag kände mer längtan till Island än vanligt(vilket är en hel del). Filmen var otroligt välproducerad och vacker. Jag rekommenderar alla att se den.
Istället för att lägga upp en trailer till filmen så lägger jag istället upp ett klipp jag spelade in då vi kollade på filmen. David var helt ovetande. Mycket nöje. / Daniel  

Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, David verkar verkligen gilla filmen iaf :D

2008-02-17 @ 13:51:13
URL: http://asswithoutaface.blogg.se/
Postat av: Ejan

Sjukt roligt att du Daniel verkar så sjukt medveten om kameran. Jag ser ett posande i varje bloss du tar på ciggen. Erkänn nu. Puss!

2008-02-18 @ 01:44:54
Postat av: ANTON

åh vad mysiga ni är.

2008-02-18 @ 12:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0