Har jag gått under jorden?


Svar: Nej, jag jobbar bara ganska mycket med olika små produktioner på skolan just nu och har oftast inte tid att skriva här. Jag tipsar därför om ett par bloggar som tillhör två av mina käraste vänner.

Emil Sollenby har precis flyttat till Berlin för att studera tyska och dricka desperado. Vill ni få lite smak av vad fraternité en gång var så borde ni besöka hans blogg. Han skriver dessutom bättre än både jag och David gör tillsammans.

Elin Sandström är alltid en av anledningarna när jag åker till Stockholm. Hon är en av dom jag alltid känner står nära  oavsett hur lång tid som går mellan det att vi ses. I ärlighetens namn så läste jag hennes blogg för första gången idag men hon tar väldigt fina bilder och hjälpte till att påminna mig om att det inte bara är USA som har varit med om bäckmörker de elfte september.

/Daniel

Kommentarer
Postat av: emma och sara

hej! vi är två tjejer som funderar på att flytta till Paris nästa höst, alltså om ett år. Vi såg att ni hade bott där och vi undrar lite hur ni skaffade lägenhet och vad det kostar ungefär. oerhört tacksamma för svar.



ha det bra.

2008-09-13 @ 15:07:58
Postat av: Daniel

Vi fick lägenhet genom en vi kände men har man inte den turen så gäller det att kolla i tidningen Fusac eller på lite olika kyrkors anslagstavlor. Svenska och Engelska kyrkan är bra.

2008-09-14 @ 11:11:05
URL: http://fraternite.blogg.se/
Postat av: anton

waiting for a video!

2008-09-15 @ 23:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0