Gendarmie

458066-64458066-63
Idag var det demonstration igen. Det är tydligen studenter som demonstrerar mot att de skär ner på lärarna i skolan. Detta har pågott den senaste veckan. Vi blev inte igenomsläppta av polisen när vi skulle till våran fonetiklektion vilket resulterade i att alla blev 20 minuter sena. Det var ganska skönt. Idag när vi kom hem gjorde jag fisksoppa av resterna från musselsåsen igår. Jag slängde i lite morötter, lax, kräftsjärtar, lite mer vitt vin och lite saffran. Jag hade peppat på detta hela dagen, Daniel har inte varit riktigt lika entusiastisk. Det blev väldigt gott i alla fall och vi avnjöt det tillsammans med sista avsnittet av the Office (sista julavsnittet). Jag brukar inte bli så känslomässigt påverkad av serier men detta var verkligen fint. / David

Kommentarer
Postat av: anton

det har la varit värsta os-demonstrationer åsså?

2008-04-08 @ 23:29:08
Postat av: anton igen

vad gör ni och chris egentligen?

2008-04-10 @ 23:03:10
Postat av: david

Ja, det har varit massa demonstrationer, antagligen mot allt möjligt.

2008-04-11 @ 12:14:01
URL: http://fraternite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0