Je ne peux pas dormir

Har haft några nätter här i Paris då det känns helt omöjligt att sova. Sitter och funderar över vad jag ska göra med min far i helgen. Han kommer på en kort visit och jag försöker komma på något bra. Vi har ju otroligt mycket besök här så allt blir lite tjatigt. Min syster, farmor och farfar var här förra helgen och det skall jag försöka skriva om imorgon.
Just nu sitter jag och njuter av två nya avsnitt på VBS. För er som inte vet så startade tidningen Vice en tvkanal för nått år sedan som nu har blommat ut och ersatt vanlig tv helt och hållet(I alla fall för mig). Det jag kollar på nu är programmet Art Talk. Det handlar som ni förstår om konst och de senaste avsnitten är om Terence Koh. Lustig liten man som verkar ha ett speciellt sätt att se på saker och ting. Jag försökte posta första avsnittet men det verkade inte fungera så klicka bara på VBS så kommer ni till första avsnittet. Jag kan även tipsa om ett av deras senaste program som heter Garbage Island. Mycket bra.

/Daniel

Kommentarer
Postat av: maja

heil vbs

2008-04-17 @ 18:12:31
URL: http://sportyspice.blogg.se
Postat av: Emilie

Jag flyttar till Paris i vår. Jag är rädd, kommer jag att känna mig vilsen? Hej.

2008-04-18 @ 14:34:02
URL: http://nordfleisch.wordpress.com/
Postat av: nybliven läsare

tack för att jag fick upptäcka terence. killen är hur skön som helst och han har gett mig och mina vänner mycket glädje!

2008-04-18 @ 16:02:23
Postat av: Camilla på ex-jobbet

Uppdatera mera plis! Det är kul att läsa om era äventyr =)

2008-04-19 @ 16:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0