un sommaire du week-end

458066-57458066-58458066-59
Jag har spenderat mycket tid med Gabriel i helgen. Kollat i affärer, ätit dyr frukost och druckit stora mängder öl. I fredags kom en t-shirt som jag hade beställt från wooooo magazine. Den finns på foto här ovanför och är jättefin. Wooooo magazine är en new yorkbaserad tidning som släpps lite sporadiskt och innehåller underhållande intervjuer med absurda frågor i form av en pocketbok. Jag har bara läst ett nummer av den än men det snuddade på genialiskt. Det var när jag återhämtade mig efter ett fylleslag som slutade på akuten med ett stort sår i huvudet och en hjärnskakning. Wooooo räddade verkligen den dagen jag ser fram emot nästa nummer. T-shirten kommer jag bära stolt och för hoppningsvis göra lite reklam åt Jason Crombie(mannen som gör tidningen). Igår så tog jag och Gabriel en sväng i Marais för att kolla på kläder. Jag nöjde mig med att köpa senaste numret av i:D eftersom jag inte har några pengar att prata om. Vi tog en fika på Svenska huset också. Kaffe och kanelbulle till bra pris och guud va gott det va. Enkelt men gott. Jag och Gabriel hade lite löst bestämt ett möte på popin samma kväll med två franska tjejer vi träffade för några veckor sedan. We got stood up! Det gjorde dock inte så mycket för vi hade väldigt trevligt ändå. Vaknade ensam, bakis och frusen idag och bestämde mig för att stanna i sängen typ hela dagen. Jag tog dock en kort sväng till närmsta sushistället för att köpa mat.

Till alla er som har blivit så förtjusta i våran cover på "Jag älskar dig så mycket att jag hatar mig" så vill jag bara säga att det kommer mer ukulelevideos här på bloggen. Dock kan jag inte lova någon mer skönsång.
/Daniel

Kommentarer
Postat av: maria

Hej hej. Jag blev sjukt impad av er fina ukuleleversion och tankte kolla vad det egentligen ar det ar ni haller pa med i Paris. Laser om 'plugg' men vad ar det? Have fun!

2008-04-07 @ 15:18:24
URL: http://mear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0