Valborg

458066-80
Idag åkte Hanna härifrån för sista gången, nu ses vi inte förän jag kommer tillbaka till Sverige om en månad. Som vanligt var det helt underbart när hon var här. Pic-nic vi pont neuf, pubquizz, kaffe på paris och faktiskt världens första café. Pubquizzet gick dock sådär, trots mina, Daniels och Hannas samlade kunskaper hamnade vi på sista plats. Och jag borde inte ens nämna förnedringen när jag skulle lyfta Highlanders dörrvakt (vilket även det var en del av quizzet), jag lyckades lyfta honom i en halv sekund vilket var ungefär en minut sämre än alla andra lags representanter.

Idag är det valborg och vi ska börja kvällen vid svenska huset i marais för att inta lite alkohol och kolla på en brasa. / David

Kommentarer
Postat av: Ludwig

Vilket är världens första kafé?

2008-05-02 @ 06:46:28
Postat av: david

Det heter typ la procope och ligger på våran gata.

2008-05-02 @ 12:16:38
Postat av: anton

firade ni svensk valborg då?

2008-05-02 @ 12:26:48
Postat av: david

Det beror på vad man menar med svensk valborg. Men vi blev ju jävligt fulla så jag antar det.

2008-05-02 @ 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0