Coffee and cigarettes


Det blir lite mycket youtubeklipp nu men jag har nästan inte fotat något sen jag kom hit. Däremot har jag filmat en del så inom kort kommer nog en film från fredagens ryssfest. Lördagen gick mest åt till att försöka kurera bakfylla och äta mig ifrån ångest. Hittills har dagen varit väldigt lik lördagen, minus bakfylla då och det faktum att jag vaknade 08:36, kastade mig upp ur sängen, klädde på mig, borstade tänderna och var precis påväg ut genom dörren då jag insåg att det faktiskt var söndag och inte måndag. Helgerna känns längre här. Jag la mig i sängen igen och kollade på coffee and cigarettes. Perfekt film för mitt humör idag. Jag postar min favoritkonversation ur filmen här övanför. Taylor Mead( den skallige gubben) var tydligen polare med Andy Warhol och spelade Tarzan i hans film Tarzan and Jane Regained... Sort of.
Ska försöka få söndagen att passera relativt snabbt så att måndagen kan komma. Jag är fett peppad på mer skola.
/Daniel

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer filmen från paris?

2008-09-01 @ 16:55:56
Postat av: Daniel

Jadu, eftersom jag har ungefär 100 timmar av råmaterial att gå igenom så kommer det nog dröja ett tag. ska börja med det nu och försöka runda av sommaren med det.

2008-09-01 @ 23:33:38
URL: http://fraternite.blogg.se/
Postat av: Anonym

det låter bra!

2008-09-02 @ 16:27:32
Postat av: Camilla

Åh, jag älskar de små svartvita filmerna.

2008-09-05 @ 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0