Lundi


Idag är det måndag och jag är ledig. Det är verkligen tråkigt att vara ledig på måndagar. Det är visserligen skönt att vara ledig, men jag är hellre ledig en lördag tex. Nu har jag varit vaken i sex timmar och inte gjort något vettigt. Försökte steka lite pizzarester (eftersom jag inte har någon ugn), men resultatet vart under all kritik.

Ikväll ska jag i alla fall förhoppningsvis på bio. Hanna kommer vilja se donkey punch men jag ska försöka övertala henne att se Arn. Jag tror iofs inte att den kommer att vara så bra men jag tycker att det är väldigt intressant hur ett historiskt perspektiv.

Appro på film vill jag tipsa om "Horton hears a who", riktigt välgjord och rolig. Bland andra Jim Carrey, Steve Carell, Will Arnett och Seth Rogen som gör rösterna. Och när jag ändå håller på och tipsar tycker jag att ni ska ladda ner piloten av Allan Balls (som skrivit bland annat American beauty och Six feet under) nya serie "True Blood" / David

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med när du är ledig på måndagar?

2008-08-25 @ 19:10:17
Postat av: David

Jag är timvikarie på ett korttidsboende för barn med autism m.m

2008-08-25 @ 20:09:39
URL: http://fraternite.blogg.se/
Postat av: gonza

drog ner piloten av true blood efter att ha läst att du tipsade om det och tyvärr så var det bland det sämre jag har sett. :/

2008-08-27 @ 11:15:48
Postat av: David

Det var tråkigt att höra. Sedan är ju inte alltid piloten det bästa. Jag tyckte det var riktigt skön stämning + att jag är en "sucker" (hahahaha) för vampyrer.

2008-08-27 @ 11:46:35
URL: http://fraternite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0