Mon épouse est morte!

Jag och Daniel lyckades försova oss i morse, vi fick rusha till närmsta starbucks för att köpa varsin latte med dubbel espresso samt varsin croissant, "big city life". Vi hann precis i tid till lektionen. Idag berättade våran 53-åriga klasskamrat (Toraya från Libyen) att hon hade fem barn varav tre var döda detta följdes av ett stillsamt och tyst gråtande. Jag kunde inte låta bli att associera till Borats "my wife is dead". Usch. Nu ska vi äta pasta med pesto och titta på ett rykande färskt Family Guy. / David

Kommentarer
Postat av: Markus

"Borats "my wife is dead"

Haha du är rolig du. Jobbigt läge.

2008-02-18 @ 11:53:07
URL: http://apagetopassthetime.blogg.se
Postat av: Anonym

ni ska väl se TTA på modular party?

2008-02-18 @ 18:42:00
Postat av: Daniel & David.

Vi funderar på det.
Vem är du? Skall du dit?

2008-02-18 @ 19:40:20
Postat av: Mylie

oj, jag glömde visst skriva mitt namn.. men aa.. det var jag som nämnde tta.

2008-02-21 @ 01:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0