C'est un phare

Ska bli oerhört skönt med helg imorgon. Har varit helt löjligt trött de senaste dagarna. Somnade på fonetiken igår och väcktes av min fonetiklärarinna som skulle rätta ett fel. Idag skulle vi som sagt lämna in en ritning av våra drömhus. Vi pratade om det redan igår på lektionen och jag skulle beskriva för den turkiske mannen i min klass hur jag helst ville bo. Jag frågade Mme Paquelin var fyr hette på franska och klassen brast ut i skratt. David satt med med sin parlör och sa snopet att han precis tänkte slå upp det. Great minds think alike. Synd att jag inte fick ha det för mig själv dock. Idag skulle vi då rita hur vårat drömhus såg ut även skriva de franska orden för alla olika rum och grejer. Min blev inte lika fin som Davids och han satt och gnällde om att jag hade snott hans idéer rätt av. Kom igen liksom, hur många olika sätt kan man måla en fyr på? Alltså den där klassiska fallosfyren. Det handlade ju bara om att han målade sin först. Sen att dom innehöll nästan samma grejer berodde ju på att vi har samma intressen och något annat än en spiraltrappa vore ju dumt. Kom att tänka på ett av mina bästa youtubefynd som jag la här ovanför. Enjoy it.
Nu ska jag och David kolla på The Orphanage och skrämma upp oss lite. Lighthouses rule!
/ Daniel 

Kommentarer
Postat av: Markus

Jag fattar inte klippet?

http://cubo.cc/

2008-03-06 @ 20:58:54
URL: http://apagetopassthetime.blogg.se
Postat av: david

Haha, läskig tjej!

det är är kul, låt det sjunka in lite bara och kolla igen!

2008-03-06 @ 21:19:46
URL: http://fraternite.blogg.se
Postat av: kajsa

haha jag älskar det klippet. cp-kul

2008-03-08 @ 14:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0