First annual Meat-Fest

458066-46
Efter nästan två månader av mer eller mindre enbart vegetarisk kost så högg jag ikväll in i två rejäla köttbitar. David och Hanna tog in på hotell idag så jag och Emil är nu ensamma i den lilla lägenheten. Vi bestämde oss för att fira detta genom att äta hemlagade hamburgare till middag. Vi startade även dagen med bacon och ägg till frukost. Mycket gott med tanke på gårdagens fylla. Vi hade en riktigt bra youtube-förfest här och efter det hoppade alla fyra in i en taxi som tog oss till Pop in. Det var som vanligt där, alltså sjukt mycket folk och väldigt svårt att hitta sittplats. Äntligen hade jag några att dansa med så jag, Emil och Hanna stack ner till dansgolvet efter att ha delat på en bägare öl. David stannade där uppe och gjorde gud vet vad. Jag försökte önska lite New Order-hits men den dryga dj:n svarade genom att säga: Im not a jukebox. Jävla idiot. Vi fick inte höra något av det vi ville men musiken som erbjöds dög. Efter Pop in åkte Hanna och David hem medan jag och Emil tog sista metron till Truskel. Där var det ännu mer folk och dansgolvet vara mer som en moshpit än ett indie-dansgolv. Efter för stort intag av alkohol promenerade jag och Emil hem. Jag älskar verkligen hur lätt det är att gå långa sträckor när man är full och har gott sällskap. Vi gick och pratade och var hemma utan att ens reflektera över hur långt vi hade gått. Emil är nog en av de gnälligaste människorna jag har stött på vad det gäller baksmälla. Så mycket hostningar och små ynkliga ljud, haha. Efter några timmar av vila så ställde han sig upp och stekte bacon. Det blev otroligt gott och vi tog oss lite nämre att funktionera som riktiga människor. Nu sitter vi i soffan och ska snart kolla på film. Det blir antingen Hard Candy eller 3:10 to Yuma. Hamburgarna blev löjligt goda och det känns lite tomt nu när dom är uppätna. Magen är dock full och humöret är på topp. / Daniel
458066-47

Kommentarer
Postat av: Vicky

mums!

2008-03-23 @ 16:53:28
Postat av: dackizz

Det här borde teoretiskt sätt ha förorsakat dig ett illamående.

2008-03-24 @ 09:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0