Réunion

458066-32
Sen vi kom till Paris så har jag och David spenderat otroligt mycket tid framför gamla och nya serier. Vi inledde med att kolla på alla tre säsongerna av Arrested Development. Följde upp det med 30 Rock och sedan drog igenom båda säsongerna av Extras. Nu bestämde vi oss för att se om en av våra absoluta favoritserier. Nu fattar nog vilken jag pratar om. Det dröjer ganska länge innan nya avsnitt av Entourage börjar sändas och vi klarar oss inte en dag till utan Ari Gold och resten av bihanget. Vi har kollat på de två första avsnitten nu och det är faktiskt otroligt nostalgiskt. Lite sorgligt också, dessvärre, då längtan efter världens ytligast kustlinje, pengar och berömmelse finns kvar, precis som för tre år sedan( självklart, då som nu, med lite distans) men inte har vi kommit ens en gnutta närmre. Tvivlar dock inte en sekund på att någon i min närmsta manliga krets förr eller senare kommer slå stort och ta med resten uppåt. Frågan är vem? / Daniel


Kommentarer
Postat av: mathilda

joel kanske, han är ju driven. men han kommer nog inte ta med er "uppåt", han är ju tråkig av sig. chris kanske? men det känns som han mer når helt personlig framgång. eller anton, men han känns lite håglös emellenåt.

2008-03-04 @ 14:11:09
Postat av: Daniel aka Bert Ljung

Varför utesluter du mig, hårding och tobbe från dina spekulationer?

2008-03-04 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0