Hemlös yet again















Igår flyttade jag från den bajsluktande underbara åkern som har varit mitt hem i två år. Det har varit två år som har förändrat mig som människa, gett mig självförtroende för vad jag vill göra i livet och de har även gett mig en ny liten familj. Några dagar innan vi flyttade så startade jag och mina kära klasskamrater ett produktionsbolag. Jag säger till så fort Everyone we know har skaffat sig en hemsida och lagt upp lite alster på internet. Förresten så händer något sjukt grymt i sommar. En liten vänskapsduo återförenas i Göteborg.

/Daniel

Kommentarer
Postat av: Anna Ekros

Fina bilder, speciellt den där de kramas

2010-06-06 @ 12:22:17
URL: http://annaekros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0